La secció andalusa va fer l’última sortida de la campanya d’hivern en catamarà. La tripulació de Vela Andalucía Oriental, amb el delegat Isidro Cabrera al timó, va dur a terme una sortida distinta a les que acostuma a realitzar.
“Bàsicament, la novetat va ser que l’embarcació de vela escollida aquesta vegada no va ser un veler tipus creuer, sinó que vam pujar en un catamarà”, explica el delegat.
Navegar en bona companyia
Va fer un temps excel·lent i el grup va dinar a bord, per celebrar el final d’una temporada en què, un any més, els companys i companyes de Vela Andalucía Oriental, han mantingut un calendari actiu, tot i el context actual, en un ambient de molt bona amistat i motivació per compartir les jornades de navegació. Enhorabona!