La secció de Fotografia Girona, amb Manel Pérez al capdavant, ha fet un donatiu a la Fundació Privada JP, entitat que treballa en l’atenció i el suport a persones amb trastorn de l’espectre de l’autisme (TEA) i trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH), així com a les seves famílies.
Com ja s’havia fet en edicions anteriors, durant el 2025, als participants de les activitats organitzades per la secció se’ls ha demanat una aportació de 20 euros. Aquest import permet participar en el conjunt d’activitats que ofereix la secció, totes elles de caràcter gratuït, i es destina íntegrament a una entitat social escollida anualment.
Aquest any, l’entitat beneficiària ha estat la Fundació Privada JP per a l’Autisme i el TDAH, reconeguda per la seva tasca en l’acompanyament, la inclusió i la millora de la qualitat de vida de les persones amb aquests trastorns del neurodesenvolupament. Enhorabona per la iniciativa!



